"Det vegetariska köket"


Jag har köpt en ny kokbok nu igen: "Det vegetariska köket - den goda gröna maten från hela världen". En bok som verkar vara väldigt trevlig (även om man inte är vegetarian!) och innehåller kapitel med mat från Sverige, Medelhavet, Europa, Mellanöstern, Afrika, Indien, Thailand, Asien och Latinamerika. Många recept är lakto-ovo-vegetariska men då finns det förslag på hur man gör rätterna veganska.

Jag blir mer och mer galen i kokböcker och känner ett konstant sug efter att köpa kokböcker. =) Jag är dock inte lika galen som min jobbarkompis som har 107 (tror jag att det var) kokböcker!

(Tanken är att jag ska lägga ut något på bloggen varje dag, eller åtminstone varannan, men det har inte gått så bra. För det första hinner jag inte sitta och skriva så mycket som jag skulle vilja och för det andra har bloggverktyget varit nedstängt i ett par dagar nu.)

-
-
-

Etiketter på inlägget: , , , , , , , , ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0