Isterband och pannkakor

(Söndag v. 14)


Tanken var att vi skulle ha ätit av vildsvinssteken men om vi hade väntat på den så skulle vi ha svultit ihjäl... Som tur var fick vi isterband av min morbror när vi var på kalas på lördagen. Isterbanden kom från "Lilla Skafferiet" , samma ställe som vårt griskött kommer från.

Således blev det isterband och stuvad potatis till lunch, vad vi åt för grönsaker minns jag inte...

När vildssvinssteken framåt kvällen äntligen var färdig tyckte vi inte att vi behövde äta lagad mat en gång till så istället stekte vi (jag) lite pannkakor medan lillkillen tittade på mig och sambon och min syster tittade på film...

Om någon läsare tycker att det var bra med sammanfattningarna så får den personen gärna höra av sig så fortsätter jag skriva dem. Är det inte någon som har nytta av dem känns det onödigt att lägga ner tid på att skriva dem.

-
-
-

Etiketter på inlägget: , , , , , , , , ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0