Bloggens läsare


Sakta men säkert ökar antalet läsare men det är långt kvar till modebloggarnas 24 000 unika besökare per dag...

Jag skulle vilja be er som brukar läsa bloggen att ge mig lite respons. Jag skulle väldigt gärna vilja veta vilka ni är som läser bloggen och framförallt hur ni har hittat den. Jag vet att många har fått adressen direkt från mig men hur har övriga läsare hittat hit?

En annan fråga som jag gärna skulle få svar på är om bloggen "bara" är trevlig att läsa eller om ni faktiskt har blivit inspirerade av den och provat något eller några av recepten. Om ni har lagat någon av rätterna vore det jätteroligt om ni skrev en kommentar till inlägget med receptet.

Kan också upplysa om att jag för tillfället håller på att sortera in inläggen i kategorier så att man t.ex. kan plocka fram bara sammanfattningarna.

-
-
-

Etiketter på inlägget: , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag läser och inspireras! Men det visste du ju också. Dessutom har jag länkat dig från min viktsida http://solvanda.wordpress.com/ dit många viktväktarvänner här på nätet tittar in.

2008-03-20 @ 14:59:59
URL: http://systerystern.blogg.se
Postat av: Malin

Kul med blogg!! Visst blir man sugen att laga allt gott du beskriver. Minns också hur jag som nybliven förälder insåg hur otroligt mycket i en barnfamilj som handlar om mat! Allt blir enklare och bättre med bra och regelbunden mat.

2008-03-27 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0